Leaving a Legacy
Pasangan mencari rumah percutian di Ocean City, MD, untuk mencipta kenangan dengan anak-anak mereka di atas air. Berharap untuk meninggalkan warisan untuk mereka, mereka mahu hartanah berhampiran lautan yang juga boleh membawa pendapatan sewa.