Personal Paradise in Panama City Beach
Aktiviti luar tanpa kesudahan dan suasana santai di Panama City Beach, FL, memikat Lin dan suaminya, Tony. Mereka mahu cari hartanah percutian sendiri di tempat tumpuan Florida ini untuk dikongsi dengan rakan dan keluarga mereka.