Forever Home on Navarre Beach
Pasangan tentera yang baru berkahwin ingin menetap berhampiran air. Mereka berharap dapat mencari rumah tetap di komuniti mewah Navarre Beach, FL, tetapi mesti bertindak cepat untuk mendapatkan rumah impian mereka.