Celebrating With a Condo
Pasangan Minnesota dengan dua anak perempuan telah bercuti di Florida selama bertahun-tahun. Sekarang, si bapa mahu meraikan usia 40 tahun dengan membeli sebuah kondominium percutian di sepanjang perairan Destin yang berkilauan.