A Fistful of Felt
Prof. Hugo Strange, ketua Arkham Asylum menggantikan patung penjahat ventrilokis Arnold Wesker, Scarface dengan patung "cacat" Mr. Snoots. Dengannya, Wesker bina hidup baru. Berang, Scarface muncul dan kini Batman perlu menyelamatkan Wesker daripadanya.