Batgirl Begins: Part Two
Selepas insiden yang jadikannya separa manusia separa tumbuhan, Pam Isley menjadi Poison Ivy dan ingin hapuskan pencemar alam sekitar Gotham. Cuba menghalang kawan, Barbara Gordon menjadi Batgirl, pendamping Batman yang tak dimahukan tapi bersemangat.