Thunder
Selepas kalah pilihan raya datuk bandar, usahawan jutawan teknologi, Maximilian Zeus menjarah langit untuk memerintah Gotham bagai dewa. Menggunakan Batwing dan bantuan Batgirl yang pergi ke kapal itu, Batman cuba membawa Zeus pulang ke Bumi.