The Apprentice
Cemburu melihat Batman bersama Batgirl, Joker juga mahu pendamping. Dia jumpa Donnie, pengusik dan rakan sekelas Barbara Gordon. Apabila Donnie sedar Joker bukan sekadar berseronok, dia mahu tarik diri. Joker guna cara lain agar Donnie sedar "potensinya".