The Man Who Would Be Bat
Dr. Langstrom, saintis di Jabatan Genom Industri Wayne, membuat uji kaji dengan kelawar, mengancam untuk membongkar identiti Batman. Sebelum sempat dihalang Bruce, Dr. Langstrom mencucuk serum uji kaji dan berubah menjadi Man-Bat sebelum menyerang Gotham!