Ragdolls to Riches
Batman terperangkap dalam persaingan kuasa antara pencuri pakar Ragdoll, ahli peliuk badan kembar siam tiga dan Catwoman. Sementara itu, Selina Kyle, personaliti kedua Catwoman menyasarkan Bruce Wayne sebagai mangsa rompakan seterusnya.