The Cat and the Bat
Selepas satu laporan berita mengaitkan dia dengan Batman, Selina Kyle, pencuri bergelar Catwoman, ingin bertemu rakan sejawat di malam harinya. Selepas mengumpannya, Catwoman mencuri tali pinggang berguna Batman!