Topsy Turvy
Batman menyiasat jenayah yang berkaitan musuhnya, Joker walaupun Joker kini terkurung di dalam Arkham Asylum sejak dihantar Batman ke sana! Beberapa mangsa yang terlibat memberi petunjuk, membawa Batman kepada kebenaran aneh...