Harley & Ivy
Harley Quinn telah memutuskan hubungan dengan Joker dan bekerjasama dengan Poison Ivy. Bersama-sama mereka memusnahkan Gotham dan kini Joker mahu terlibat juga. Batman juga sedang mencari dua penjenayah wanita untuk menghentikan pemerintahan mereka.