Vendetta
Batman mengesyaki bahawa Detektif Bullock yang dipenjarakan mungkin tidak bersalah selepas dia ditangkap kerana membunuh. Pembunuh sebenar ternyata adalah Killer Croc, yang memfitnah Bullock untuk membalas dendam.