The Forgotten
Apabila ramai lelaki mula menghilangkan diri di sebuah bowery, Bruce Wayne memutuskan untuk menyamar sebagai pekerja. Dia hilang ingatan selepas dia diserang, diculik dan dipaksa bekerja di kem perlombongan.