Mad as a Hatter
The Mad Hatter meletakkan bandar Gotham di bawah kawalannya dalam usaha untuk menarik perhatian seorang wanita, Alice, yang dia cintai. Apabila dia mendapati bahawa dia menyukai orang lain, dia merancang untuk menghapuskan pesaingnya.