You're My Dog...
Junior reka motosikal roda tiga hebat dan ambil risiko kewangan yang besar. Senior dan Junior fikir idea untuk bina motosikal bersama. Josh bina motosikal untuk SPCA setempat, diketuai oleh Joanie dan Senior.