SPLAT!
Pendapat senior dan Josh bercanggah pasal motosikal untuk senapang cat yang agresif. Junior reka motosikal untuk ladang dengan elemen kejutan. Senior dan Junior cuba hidupkan Buick dan raikan hari jadi Junior.