Guitar Hero
Senior ambil tempahan untuk memorial Vietnam, berazam untuk cipta motosikal sehebat sejarahnya. Junior diupah oleh Martin Guitar untuk reka motosikal tiga roda, cabaran yang menguji kemampuan kru dia.