Strikes and Reverse Trikes
Senior dan kru dia bergelut untuk siapkan motosikal vintajnya tepat pada masa. Junior uruskan pembikinan motosikal tiga roda Martin Guitar yang rumit itu. Senior kejutkan Junior dengan motosikal bertema pertama mereka.