Fortunes X Aren't X Right?
Gon, Killua, Kurapika and Leorio are finally reunited. Kurapika reveals his Nen powers. But Killua is afraid that Kurapika is now in danger because one of the Troupe members can read minds. Meanwhile, Chrollo uses a fortune telling power he stole.