A X Dangerous X Watchdog
After arriving in the Republic of Podokea, Gon, Leorio and Kurapika board a tour bus to Kukuroo Mountain, where Killua lives. However, they are blocked by a massive gate. Anyone who attempts to enter through the side door is eaten by the watchdog.