Monster X And X Monster
Zeno and Netero's attack throws the palace into chaos. Gon, Killua and Shoot encounter Youpi at the bottom of the stairway leading up to the King's room. Pitou and Pouf rush to the King, fearing the worst. What has happened to the King?