Insult X And X Payback
After Zeno leaves the palace, he is stopped by Cheetu. Zeno warns Cheetu to watch his back, and Cheetu is immediately attacked from behind. Meanwhile, Knuckle is carrying a gravely injured Shoot and trying to escape Youpi.