Orihime and Uryu see Ichigo collapse in front of Ulquiorra. Uryu hits Ulquiorra with his arrow. But it is ineffective. Ulquiorra counterattacks, and Uryu is no longer able to draw his bow. A distressed Orihime calls out to Ichigo for help.