Ne Zha 2
A rebellious young boy born with wild, uncontrolled powers is faced with an ancient force intent on destroying humanity.
A rebellious young boy, Ne Zha, is feared by the gods and born to mortal parents with wild, uncontrolled powers. Now he's faced with an ancient force intent on destroying humanity, he must grow up to become the hero the world needs.