Shunsui Kyoraku and Stark are fighting defensively in their battle. But Stark’s expression changes when he spots Toshiro and Soi Fon’s Bankai. Shunsui leaves his kimono with Jushiro Ukitake to confront Stark. Stark takes on the form of Los Lobos.