Petter Northug och Frida Karlsson
Kan den norske skidfantomen Petter Northug och stafettvärldmästaren Frida Karlsson ge Anja och Foppa en match? Frida Karlsson visar att hon inte bara kan staka utan även paddla. Allt avgörs i en svettig kraftkamp i form av stocksågning.