Angelica Bengtsson och Jonas Björkman
En dynamisk duo, i form av Sveriges bästa kvinnliga stavhoppare Angelica Bengtsson och forne tennisesset Jonas Björkman, tar sig an Anja och Foppa. Lagen får chans att flyga högt och krossa piñatas innan matchen ser ut att avgöras i en nagelbitare.