Kosovare Asllani och Anders Svensson
Två landslagshjältar i fotboll utmanar Anja och Foppa - mittfältsgiganten Anders Svensson och mästerforwarden Kosovare Asllani. Höjdrädslan sätts på ordentliga prov i den fruktade höghöjdsbanan. Vem vågar kasta sig ut tolv meter ovanför asfalten?