Jesper Parnevik och Douglas Murray
Anja och Foppa ställs inför stentufft motstånd i form av golflegendaren Jesper Parnevik och hans svärson hockeygiganten Douglas Murray. Utmanarna kämpar med ett födelseårsquiz och maskingolf. Hur väl hanterar Jesper Parnevik världens största putter?