Jakten på den perfekta grillen
Jonte besöker varuhuset för att piffa till bilen, det är extra viktigt att bilen luktar gott. Rose-Marie skickar Kjell till varuhuset för att köpa en gasolgrill hon haft ögonen på. Det är dags att reda ut den eviga frågan: Kolgrill eller gasolgrill?