Alexander shoppar till bröllopsnatten
Alexander handlade till sitt stundande bröllop tidigare i säsongen. Nu är han tillbaka, då han glömde några saker till bröllopsnatten sist. Livsnjutaren Kjell shoppar produkter som ska hålla honom ung och fräsch och matcha yngre frun Ros-Maries yttre.