Ola-Conny undersöker vilka åldersgrupper som äter vilka sorters bröd, och gör en intressant upptäckt om pensionärers brödvanor. Vi träffar nya kollegan Viktor från Kalix, som berättar varför han flyttade 140 mil bara för att jobba i varuhuset.