Ola-Connys årliga spiktävling
Ola-Conny anordnar sin årliga spiktävling. Kjell, en av Ullareds frekventa besökare, övningsspikar hela dagen. Morgan hittar en ny sommar-look på avdelningen för personalkläder och avslöjar vad som händer om man som anställd inte ser prydlig ut.