Claws in the Night
Tusentals personer ser ufon varje år, men bara ett fåtal påstår att de blivit kidnappade. Massor med bevis styrker deras påståenden, men de tas ändå inte på allvar. Ben Hansen försöker ta reda på varför deras påståenden sopas under mattan.