Närkontakt
Ben Hansen åker till Florida för att utreda en kvinnas påstående att en utomjording kom fram till henne i trädgården. Han undrar om detta högst trovärdiga möte är kopplat till en liknande händelse år 1955, känd som the Kelly-Hopkinsville Encounter.