The Mothership Returns
1997 såg över 20 000 människor starka ljus över Phoenix, AZ. Trots flera rapporter vägrar regeringen kännas vid händelsen. Ben Hansen startar en utredning för att ta reda på hur dessa ufo-händelser mörkläggs.