Alien Crash Secrets
Under åren har flera ufon setts i Kecksburg, Pennsylvania, där den ökända ufo-kraschen och mörkläggningen ska ha skett. Ben Hansen beger sig till den lilla staden för att ta reda på om de ufon som synts har en koppling till händelsen år 1965.