You are under arrest
Det utbryter stort slagsmål mellan två gäng i Stockholms city. I kaoset som utbryter blir en trafikledare påkörd och blir liggande skadad mitt på Klarabergsgatan. På Kungsträdgårdens station träffar vi Ali som stänger stationen för natten.