En tuff match för tunnelbanepolisen
En efterlyst man jagas på Gullmarsplan. Marcus avvisar tålmodigt en kvinna som vill ta med honom hem. Tunnelbanepolisen kämpar för att hålla isär supportrar efter en match på Råsunda.