Ökänt ungdomsgäng
Danne och Amin kallas ut för att lugna en man som hotar sin flickvän och skrämmer andra resenärer. Herman och Marre försöker hjälpa en påverkad man som inte vet sitt eget bästa och upprepade gånger söker kontakt med ett ökänt ungdomsgäng.