Välgörenhetsgala i Borlänge
Bandyförbundet ska besluta om Somalia bandy över huvud taget är redo att åka till VM i Sibirien. Det har blivit dags för Patriks välgörenhetsgala i Borlänge, och en motvillig Filip Hammar lämnar fru och nyfött barn i Los Angeles för att närvara.