Introducing Billy Tang
Det är bara fem månader kvar till bandy-VM. Spelarna i nybildade Somalia bandy går på fystest och skridskoträningen går långsamt. Initiativtagaren Patrik Andersson får kritik och sponsorerna hoppar av projektet. Då kommer Billy Tang in med full kraft.