Det kommer flera barn vettu
Bandy-VM närmar sig och spelarna i Somalia bandy börjar lära sig åka skridskor. Men initiativtagaren Patrik Andersson får veta att internationella bandyförbundet ställer sig tveksamt till att laget kommer hinna bli redo. Dessutom är pengarna slut.