Resan mot bandy-VM börjar i Borlänge
Fredrik Wikingsson får nys om att ett gäng somalier i Borlänge anmält sig till bandy-VM i Sibirien trots all de aldrig stått på skridskor. Tillsammans med Filip Hammar beger han sig till Borlänge. Laget har sju månader på sig att lära sig spela bandy.