Prophecy
Twitch minns att Chief Banks sköt honom. När han konfronterar Banks tar han sitt eget liv hellre än att bekänna sitt brott. Vid Als grav erkänner Jade att ända sen hon räddade Spawn har himlen haft ett pris på hennes huvud.