Seed of the Hellspawn
Efter att Cog har berättat för Spawn om svepningens makter tar Spawn an mänsklig form och låtsas vara Terry för att kunna besöka Wanda. Twitch återhämtar sig på sjukhuset med en kula i huvudet, och hans minne är dimmigt.