Twitch is Down
Vi upptäcker att Cog var ett helvetesyngel som tjänade Malbolgia som Merlin. När Wynn beordrar Chief Banks att hitta mannen i den röda slängkappan blir det Sam och Twitch som får sköta uppdraget.