Chasing the Serpent
Spawn får minnesbilder av sig själv som Al Simmons när han skickades för att tillfångata Major Forsberg – beskyddaren av Djingis Khans krigsmask som innehåller helvetets krafter. Vi inser att han är Wynns gåtfulle fånge.